Gratis thuisbezorgd

Gratis ophalen bij één van onze 100 winkels

14 dagen bedenktijd op alle online aankopen

Achteraf betalen via Afterpay


EP:Reparatieservice

Je wilt vanzelfsprekend zo lang mogelijk genieten van je aankoop. Binnen de garantieperiode ben je in de meeste gevallen gedekt, maar ook daarna kunnen we iets voor je betekenen. Vaak is een apparaat gewoon te repareren en hoef je het niet weg te gooien. Dat is zowel goed voor het milieu als je portemonnee. Mocht het zijn dat je apparaat na de garantieperiode stuk gaat (of dat de garantie niet van toepassing is op je defect), dan heeft EP: met bijna 100 winkels de expertise in huis om waar mogelijk een defect apparaat te repareren. Ook als het apparaat niet bij ons is aangeschaft.

EP:Reparatieservice

Advies op maat

De EP:Winkel bij jou in de buurt kan samen met jou bepalen wat de beste beslissing is. Zo wordt een apparaat niet direct gerepareerd, maar wordt er gekeken wat de beste oplossing voor jou is. De winkel zal een offerte voor je opstellen voor het repareren van het apparaat en deze met je bespreken. Het kan zo zijn dat een nieuw apparaat toch een betere optie is of dat je afziet van reparatie

Contact opnemen met EP:

Heb je een defect apparaat dat je graag ter reparatie wilt aanbieden? Neem voor meer informatie dan contact op met een EP:Winkel bij jou in de buurt.