Gratis thuisbezorgd vanaf 25,- euro

Gratis ophalen bij één van onze 100 winkels

14 dagen bedenktijd op alle online aankopen

Achteraf betalen via Afterpay


Garantie

Vanzelfsprekend heb je op je nieuwe product ook garantie. Dit is in de meeste gevallen 2 jaar, al kan dit per merk verschillen. Op de factuur vind je de geldende garantietermijn van het product. De garantie gaat in op de factuurdatum. Je vindt de garantievoorwaarden bij het product. 

Om gebruik te maken van de garantie adviseren wij je om eerst contact op te nemen met uw EP:Winkel. De winkel zal de klacht in behandeling nemen en ervoor zorgen dat het probleem wordt opgelost. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Je hebt geen recht op garantie indien:

  • het defect is veroorzaakt door normale slijtage
  • het defect is veroorzaakt door nalatigheid of opzet
  • het product niet conform de gebruiksaanwijziging is behandeld
  • het product niet goed is onderhouden
  • je niet kunt aantonen dat er is betaald

Daarnaast kan het (helaas) voorkomen dat je een defect product hebt ontvangen. Neem in dit geval zo snel mogeljik contact op met de EP:Winkel waar je het product hebt gekocht, want dit is je eerste aanspreekpunt. Wanneer je het product online hebt besteld en niet weet welke winkel de bestelling heeft afgehandeld, neem dan contact op met onze klantenservice via telefoonnummer 0800-7278637 of stuur een email naar klantenservice@ep.nl.

Reparatie

Je kunt bij EP: ook terecht voor reparatie van je product. Bijvoorbeeld wanneer de garantie niet (meer) geldig is of wanneer je het product niet bij ons hebt gekocht. Neem hiervoor contact op met een EP:Winkel, of bel gratis 0800 727 86 37.