Let op! Wegens drukte bij onze vervoerders, kan het leveren van je bestelling iets langer duren. Bestellingen die via een EP:Winkel lopen, worden de volgende werkdag uitgeleverd (mits op voorraad)

13.019 klanten beoordelen onze winkels met een 9.1

Gratis ophalen bij één van onze 100 winkels

14 dagen bedenktijd op alle online aankopen

Achteraf betalen via Afterpay


Natuurlijk wil je zo lang mogelijk genieten van je aankoop. Maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Heb je met je nieuw gekochte product waterschade opgelopen of laat je het per ongeluk vallen? Met EP:Serviceplan ben je vanaf dag één gedekt, vanaf het moment dat je met je nieuwe aankoop de winkel uitloopt. Het EP:Serviceplan is de perfecte aanvulling op de wettelijke fabrieksgarantie.

Afhankelijk van jouw situatie en apparaat kun je kiezen tussen twee varianten:

  • EP:Serviceplan
  • EP:Serviceplan Flex

EP:Serviceplan 

Met het EP:Serviceplan geniet je vijf jaar zorgeloos van je aankoop (drie jaar voor computers, laptops en tablets). Je betaalt een eenmalige lage premie en bent daarna helemaal ontzorgt door de uitgebreide dekking. Wanneer er nu iets mis gaat met je apparaat en de wettelijke rechten en fabrieksgarantie gelden niet, dan staat het EP:Serviceplan voor je klaar.

Je bent al jarenlang ontzorgt vanaf eenmalig 39,49.

Wat gebeurt er bij een schademelding?

Het uitgangspunt is reparatie van het apparaat. Als repareren niet mogelijk is, bijvoorbeeld bij te ernstige schade of diefstal (behalve uit een voertuig), dan wordt het apparaat de eerste twee jaar vervangen door een vergelijkbaar apparaat met dezelfde specificaties. Daarmee heb je 100% vergoeding gedurende deze periode. Na de eerste twee jaar wordt deze vergoeding elk jaar afgebouwd.

Bekijk hier de folder van het EP:Serviceplan voor alle informatie.

EP:Serviceplan Flex

Met Het EP:Serviceplan Flex ben je vanaf slechts 3 euro per maand ben je gedekt in gevallen waar je wettelijke rechten en fabrieksgarantie niet gelden, zoals water- en valschade. Na een jaar is het serviceplan maandelijks opzegbaar. Bovenop de uitgebreide standaard dekking ben je voor 2 euro per maand extra ben je ook gedekt bij onder meer ongevallen, nalatigheid of slijtage. Voor een optimale dekking kun je voor 2 euro per maand ook nog dekking bij diefstal kiezen. Met EP:Serviceplan Flex kies je jóuw dekking en looptijd.

Wat gebeurt er bij een schademelding?

Het uitgangspunt is reparatie van het apparaat. Als repareren niet mogelijk is, bijvoorbeeld bij te ernstige schade of diefstal (wanneer de optionele verzekering is afgesloten), dan wordt tenminste 150 euro vergoed voor de aanschaf van een vervangend apparaat, tenzij de dagwaarde hoger is. Deze aankoopbijdrage stijgt jaarlijks met 25 euro wanneer in de eerste twee verzekeringsjaren na afsluiten of schademelding geen schade wordt gemeld aan de verzekeraar. Zo belonen we je als je je zuinig met het apparaat omgaat.

Bekijk hier de folder van het EP:Serviceplan Flex voor alle informatie.

EP:Serviceplan afsluiten

Het is op dit moment helaas nog niet mogelijk om het EP:Serviceplan online af te sluiten. Ga naar één van onze EP:Winkels, zij adviseren je graag over welk Serviceplan het beste bij jouw situatie past. Zoek een winkel bij jou in de buurt.