13.873 klanten beoordelen onze winkels met een 9.1

Onze winkels bezorgen nog steeds en zijn telefonisch bereikbaar voor advies of vragen

14 dagen bedenktijd op alle online aankopen

Achteraf betalen via Afterpay


Natuurlijk wil je zo lang mogelijk genieten van je product. Maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Heb je met je product, nieuw of gebruikt, bijvoorbeeld waterschade opgelopen of laat je het per ongeluk vallen? Met het EP:Serviceplan Flex (voor grotere apparaten) en EP:Smartphone Serviceplan Flex (voor telefoons, laptops en tablets) ben je vanaf dag één gedekt, vanaf het moment dat je met je nieuwe aankoop de winkel uitloopt of in ontvangst neemt. Onze Serviceplannen zijn de perfecte aanvulling op de wettelijke fabrieksgarantie.

Het is op dit moment helaas nog niet mogelijk om een Serviceplan online af te sluiten. Neem daarom contact op met een winkel om het Serviceplan af te sluiten voor je product. Zoek een winkel bij jou in de buurt.

EP:Serviceplan Flex

Met het EP:Serviceplan Flex ben je vanaf slechts 3 euro per maand gedekt in gevallen waar je wettelijke rechten en fabrieksgarantie niet gelden, zoals bij water- en valschade. Na een jaar is het serviceplan maandelijks opzegbaar. Boven op de uitgebreide standaard dekking ben je voor 2 euro per maand extra ben je ook gedekt bij onder meer ongevallen, nalatigheid of slijtage. Voor een optimale dekking kun je voor 2 euro per maand ook nog dekking bij diefstal kiezen. Met EP:Serviceplan Flex kies je jóuw dekking en looptijd.

Wat gebeurt er bij een schademelding?

Het uitgangspunt is reparatie van het apparaat. Als repareren niet mogelijk is, bijvoorbeeld bij te ernstige schade of diefstal (wanneer de optionele verzekering is afgesloten), dan wordt tenminste 150 euro vergoed voor de aanschaf van een vervangend apparaat, tenzij de dagwaarde hoger is. Deze aankoopbijdrage stijgt jaarlijks met 25 euro wanneer in de eerste twee verzekeringsjaren na afsluiten of schademelding geen schade wordt gemeld aan de verzekeraar. Zo belonen we je als je je zuinig met het apparaat omgaat.

Bekijk hier de folder van het EP:Serviceplan Flex voor alle informatie.

EP:Smartphone Serviceplan Flex

Met het EP:Smartphone Serviceplan Flex bescherm je je telefoon, laptop of tablet vanaf slechts 5,49 per maand. De dekking geldt bij omstandigheden waar de fabrieksgarantie je niet dekt. Denk bijvoorbeeld aan een gebarsten scherm na een val of vochtschade na een regenbui. Met de extra diefstaldekking ben je ook gedekt bij inbraak, diefstal en roof. De verzekering is maandelijks opzegbaar.

Wat gebeurt er bij een schademelding?

Je melding doe je gemakkelijk in de online portal. Bij een schademelding is het uitgangspunt reparatie van het apparaat. Als repareren niet mogelijk is, bijvoorbeeld bij te ernstige schade of diefstal (bij afsluiten van de diefstalverzekering), dan wordt het apparaat vervangen door een toestel van hetzelfde type met dezelfde kwaliteit. Hierbij geldt een eigen risico van 50,-.

Bekijk hier de folder van het EP:Smartphone Serviceplan Flex voor alle informatie.