17.132 klanten beoordelen onze winkels met een 9.1

Al meer dan 50 jaar dé elektronicaspecialist

100 winkels door heel Nederland

Achteraf betalen via Klarna


Wij streven ernaar om het bestelproces zo eenvoudig en overzichtelijk mogelijk te houden. Op deze pagina staat een korte uitleg over het bestellen van een product op EP.nl.

Artikel selecteren

In de hoofdnavigatie vind je alle artikelen die je via EP.nl kunt bestellen. Middels de button “in winkelmandje” komt het artikel in het winkelmandje terecht. In het besteloverzicht van je winkelmandje kun je overige wensen aangeven. Denk hierbij aan je keuze om de bestelling af te halen of te laten bezorgen, het mee bestellen van services of dat een oud artikel retour genomen moet worden. Let op: bij leveringen via een pakketvervoerder kunnen er geen oude apparaten retour worden genomen. De prijzen op EP.nl zijn altijd inclusief BTW.

Je bestelgegevens

Als je een bestelling plaatst, word je gevraagd om je gegevens in te vullen in een formulier. Je kunt tijdens het invullen van de gegevens gelijk een account aanmaken op EP.nl. Dit is van toegevoegde waarde als je in de toekomst nogmaals een bestelling plaatst. Je hoeft dan niet opnieuw de gegevens in te vullen. Al je (transactie)gegevens worden in een beveiligde omgeving met behulp van SSL versleuteld over het internet verstuurd. Je herkent de veilige omgeving aan de groene balk en het slot in de adresbalk van je browser.

Betaalmethoden

Bij ons kun je online met de volgende methoden betalen:

  • IDEAL
  • Creditcard (Visa en MasterCard)
  • PayPal
  • Betalen bij levering (pin en contant)
    • Alleen indien product via een EP:Winkel of ons centrale magazijn wordt bezorgd.
      • Deze betaalmethode zal niet zichtbaar zijn, wanneer uw levering rechtstreeks vanuit een leverancier wordt gestuurd.
  • Klarna (lees hieronder meer informatie)
  • In3 (lees hieronder meer informatie)

    Informatie over Klarna
    Met Klarna betaal je pas nadat je het product hebt ontvangen. Klarna voert voor EP.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale factuur van Klarna via e-mail ontvangt om je bestelling te betalen. Klarna voert een controle uit om te checken of je in aanmerking komt om achteraf te betalen. Mocht betalen via Klarna niet lukken, dan kun je natuurlijk je bestelling betalen met een andere betaalmethode. Voor meer informatie verwijzen wij je naar de Klarna website. Bij vragen kun je ook contact met hen opnemen.  

    Informatie over In3
    Bij In3 betaal je je aankoop in drie gelijke termijnen. Voordat je kunt betalen met In3 wordt er door In3 eerst gecontroleerd of je in aanmerking komt voor deze betaalmethode. Na goedkeuring betaal je via iDeal de eerste termijn. Hierna betaal je elke maand een termijn, waardoor je je aankoop uiteindelijk in twee maanden betaalt. Goed om te weten: het betreft hier geen lening, dus er vindt geen BKR-registratie plaats. Het minimale orderbedrag is € 100 en het maximale orderberag is € 3000. Betalen via In3 kan alleen voor producten waarbij dit op de productpagina ook staat vermeld.

In onze winkels kun je betalen met contant geld, pin of creditcard. Daarnaast zijn er enkele winkels die VVV-bonnen/Iris-cheques accepteren. Bel hiervoor naar de winkel om te vragen of ze deze bonnen accepteren.

Orderbevestiging

Nadat je het product hebt besteld en betaald, ontvang je via e-mail een orderbevestiging. Later ontvang je nog de factuur, die ook dient als garantiebewijs. Goed bewaren dus.

Wijzigen en annuleren

Wanneer de bestelling nog niet in behandeling is genomen, kun je de bestelling nog annuleren of wijzigen. Je kunt dit het beste zo snel mogelijk aangeven bij onze klantenservice op telefoonnummer 0800 - 727 86 37. Wij doen dan ons best om je bestelling nog te wijzigen of annuleren en stellen betrokken partijen op de hoogte. Mocht je bestelling al onderweg zijn, dan kun je het pakket weigeren bij aflevering. Het annuleren van een bestelling bij EP.nl is kosteloos. Uiteraard krijg je je (te veel betaalde) aankoopbedrag terug als je al betaald hebt. We betalen je het geld terug via dezelfde methode als waarmee je betaald hebt. Dit duurt 1-3 werkdagen en 5-10 werkdagen als je met creditcard hebt betaald.