Klachtenprocedure

Het kan gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Wij horen dit dan graag van u, want het draait bij ons om uw tevredenheid. U kunt u klacht doorgeven aan uw EP:Winkel. Bekijk de contactgegevens van onze winkels. 

Ook kunt u ten allen tijde uw klacht indienen bij het hoofdkantoor van ElectronicPartner, zowel telefonisch (0800-7278637), per e-mail (klantenservice@ep.nl) of door gebruik te maken van onderstaand contactformulier. Wij zorgen er voor dat u binnen een week een inhoudelijke reactie ontvangt. 

Bent u niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice? Dan kunt u uw klacht schriftelijk richten aan het Hoofd Klantenservice:

EP.nl
Marconiweg 2c
Postbus 198
4130 ED Vianen

U ontvangt binnen een week antwoord met uitsluitsel over uw klacht. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, postbus 90600, 2509 LP Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).