Bestelling annuleren of wijzigen

Indien de bestelling nog niet in behandeling is genomen, kunt u de bestelling nog annuleren. U kunt dit het beste aangeven bij de klantenservice op het telefoonnummer 0800 - 727 86 37. Wij zullen er dan voor zorgen dat de EP:Winkel of onze pakketvervoerder wordt geïnformeerd. In het geval dat er gekozen is om de bestelling met onze vervoerder bij u thuis af te leveren, kan het zijn dat deze reeds onderweg is. In dat geval kunnen wij u alleen vragen om het pakket te weigeren bij aflevering. Het annuleren van een bestelling bij EP.nl is kosteloos. 

Het is helaas lastig om een bestelling te wijzigen. Indien op tijd doorgegeven, kan een afleveradres nog gewijzigd worden. Het wijzigen van een product kan alleen bij levering door een de EP:Winkel en als betaling nog niet heeft plaats gevonden. Indien dit het geval is, dan is het advies om contact op te nemen met de betreffende EP:Winkel. Uiteraard kunt u ook contact op nemen met de klantenservice. Zij zullen u dan in contact brengen met de betreffende winkel om de wijziging te bespreken.

14 dagen bedenktermijn

ElectronicPartner is aangesloten bij “thuiswinkel.org” en volgens hun voorwaarden heeft u recht op een bedenktermijn van 14 dagen. Meer informatie kunt u vinden op de pagina '14 dagen bedenktermijn'.