31.613 klanten beoordelen onze winkels met een 9.1

Al meer dan 50 jaar dé elektronicaspecialist

75 winkels door heel Nederland

Achteraf betalen via Klarna

Winkelzoeker

ElectronicPartner Nederland B.V. is onderdeel van de internationale elektronicagigant ElectronicPartner -met als hoofdkantoor Düsseldorf- en is een toonaangevende organisatie voor de consumenten- en huishoud elektronicabranche. In Nederland mag ElectronicPartner zich met circa 400 aangesloten winkels een grote franchiseorganisatie noemen. Deze winkels worden door ElectronicPartner professioneel ondersteund op de verschillende aspecten van ondernemerschap, zodat de zelfstandige ondernemers het beste uit hun winkel(s) kunnen halen.

Ben jij een enthousiaste, servicegerichte en accurate financiële professional die kwaliteit hoog in het vaandel heeft? Wil je graag je vakkennis inzetten en meedenken om onze dienstverlening, financiële processen en administratie te verbeteren? Hou je van veelzijdigheid en wil je ook graag vraagbaak zijn voor onze leveranciers, industriepartners en interne collega’s?  Dan zijn we op zoek naar jou!

Voor ons hoofdkantoor in Vianen zijn wij op korte termijn op zoek naar een:

Medewerker Finance 

(38 uur per week)

Jouw rol

Als Medewerker Finance lever je een belangrijke bijdrage in de diverse financiële stromen binnen ElectronicPartner Nederland B.V.. Zo ben je verantwoordelijk voor

de volledige verwerking van alle (financieel) administratieve gegevens inclusief leveranciersvergoedingen. In dat kader ben je verantwoordelijk voor de bewaking en controle van de juistheid en volledigheid van de te ontvangen leveranciersvergoedingen. Hiertoe heb je periodiek overleg met de Coördinator vergoedingen.

Je hebt de regie en draagt zorg voor een juiste, tijdige en volledige (digitale) verwerking van alle goederen- en leveranciersfacturen in SAP en het Centrale Betaling Regeling (CBR) systeem, stemt af met collega’s hierover en codeert indien nodig bijzonderheden.

Je wikkelt vragen af van leden en leveranciers m.b.t. factuurgegevens en door jouw ervaring en inzicht ben je in staat om deze en andere financiële en administratieve processen te verbeteren en zorg je voor de doorvoering hiervan.

Je verstrekt periodiek overzichten en rapportages en werkt nauw en graag samen met collega’s van team Finance en andere afdelingen om de administratie accuraat te houden. Je legt verantwoording af aan de Head of Finance.

Wat breng je mee?

  • Afgeronde MBO 4 opleiding of HBO opleiding in een financiële of administratieve richting
  • Minimaal 2 tot 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie
  • Kennis van boekhoudsysteem, ervaring met SAP is een pré
  • In bezit van PDL diploma en/of ervaring in voeren van salarisadministratie is een pré
  • Excel kent voor jou geen geheimen
  • Accuraatheid, integriteit en collegialiteit
  • Een klantgerichte persoonlijkheid met uitstekende communicatieve vaardigheden
  • In staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken
  • Initiatief en de wil om jezelf en de organisatie te verbeteren
  • Goede beheersing van de Engelse taal is een pré

Wij bieden

  • Zelfstandige functie in een dynamische en interessante werkomgeving
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden als een individueel opleidingsbudget, hybride werken, reiskosten- en thuiswerkvergoeding, deelname aan inkomensverzekeringen en een vitaliteitsvergoeding
  • Gratis en onbeperkt toegang tot de EP:academy om je verder te ontwikkelen
  • 27 vakantiedagen (op basis van 38u) en mogelijkheid tot kopen van (extra) ATV-dagen
  • Flexibele werktijden en thuiswerken behoren tot de mogelijkheden en de middelen om je werk te kunnen doen (thuis en op kantoor)
  • Aantrekkelijke kortingen op ons assortiment
  • Een fietsplan
  • En last but not least: een enthousiaste groep collega's in een informele werksfeer met regelmatig leuke in- en outdoor activiteiten en inspirerende Eat en Greet sessies over diverse werk- en niet werk gerelateerde thema’s!

Solliciteren

Stuur je sollicitatie, voorzien van motivatie en CV in een pdf-bestand zo spoedig mogelijk naar ElectronicPartner Nederland B.V., t.a.v. Anneke Koster , HR adviseur via e-mail naar [email protected]

Voor informatie over de inhoud van de functie kun je contact opnemen met Sjon van Schaik, Head of Finance: 0347-364421. Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met Anneke Koster, HR adviseur op 06-54217956.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.