De winkels zijn even dicht, maar we blijven voor je klaarstaan
Beste EP:Klant,
Helaas moeten alle winkels dicht t/m 19 januari, maar EP.nl is natuurlijk 24/7 open en wij en onze winkels blijven je waar we kunnen tot dienst. We bezorgen en installeren nog steeds apparaten bij je thuis. Daarnaast kunnen producten ook gerepareerd worden. Onze winkels zijn gewoon telefonisch bereikbaar voor vragen. Bijvoorbeeld over producten, reparaties of iets anders. Vind hier een winkel en hun contactgegevens of kijk onder 'Contact' op de website van de winkel zelf.
Lees hieronder over onze maatregelen, om het voor zowel klanten als onze winkelmedewerkers veilig te houden en tegelijk de kwaliteit van onze diensten te waarborgen. Als je verdere vragen of wensen hebt, neem dan gerust contact op met de winkel.
Algemene regels
- Er is geen lichamelijk contact (zoals handen schudden) en er wordt minimaal 1,5 meter afstand gehouden (waar mogelijk).
- Wat betreft het betalen van je bestelling heeft betaling vooraf, pin of creditcard de voorkeur. De pinterminal wordt van tevoren schoongemaakt, waarna de medewerker tijdens je betaling minimaal 1,5 meter afstand houdt. Na betaling wordt de terminal weer schoongemaakt.
- Onze medewerkers wassen meerdere malen per dag hun handen.
Bij bezorgen en installeren
- Als de bestelling wordt bezorgd door een pakketdienst zal de bezorger namens jou tekenen op de terminal. Hier wordt altijd toestemming voor gevraagd.
- Als het een drempellevering (zonder aanvullende installatiediensten) door een EP:Winkel betreft wordt je bestelling voor de deur gezet, zodat je deze zelf naar binnen kunt brengen. Uiteraard controleren we of je thuis bent.
- Bij installatie bij je thuis pakken onze medewerkers het apparaat/product buiten uit (mits het droog is) en inspecteren het op schade. Vervolgens neemt de medewerker afstand en kun jij het apparaat inspecteren. De medewerker brengt het apparaat naar de gewenste locatie en installeert het. Hierbij vragen we je om niet in dezelfde ruimte aanwezig te zijn.