25.312 klanten beoordelen onze winkels met een 9.1

Al meer dan 50 jaar dé elektronicaspecialist

100 winkels door heel Nederland

Achteraf betalen via Klarna

Winkelzoeker

Beste EP:Klant,

Helaas zijn onze winkels nog even dicht, maar vanaf 10 februari mag je wel weer bij ons afhalen. Natuurlijk is EP.nl 24/7 open voor bestellingen, en blijven wij en onze winkels je waar we kunnen tot dienst. We bezorgen en installeren nog steeds apparaten bij je thuis en we bezorgen ook kleine artikelen, zoals waterkokers en stofzuigerzakken.
Daarnaast kunnen producten ook gerepareerd worden. Onze winkels zijn gewoon telefonisch bereikbaar voor vragen. Bijvoorbeeld over producten, reparaties of iets anders. Vind hier een winkel en hun contactgegevens of kijk onder 'Contact' op de website van de winkel zelf.

Het beste advies op maat

Wij helpen je graag, ook op afstand! Heb je moeite met kiezen of weet je niet zeker welk product het beste bij jou past? Vraag onze specialisten om een advies op maat. Zo koop je altijd het juiste product. Neem per telefoon, WhatsApp, videobellen of e-mail contact op met je lokale EP:Ondernemer. Wij helpen je graag!

Lees hieronder over onze maatregelen, om het voor zowel klanten als onze winkelmedewerkers veilig te houden en tegelijk de kwaliteit van onze diensten te waarborgen. Als je verdere vragen of wensen hebt, neem dan gerust contact op met de winkel.

Algemene regels

  • Er is geen lichamelijk contact (zoals handen schudden) en er wordt minimaal 1,5 meter afstand gehouden (waar mogelijk).
  • Wat betreft het betalen van je bestelling heeft betaling vooraf, pin of creditcard de voorkeur. De pinterminal wordt van tevoren schoongemaakt, waarna de medewerker tijdens je betaling minimaal 1,5 meter afstand houdt. Na betaling wordt de terminal weer schoongemaakt.
  • Onze medewerkers wassen meerdere malen per dag hun handen.

Bij bezorgen en installeren

  • Als de bestelling wordt bezorgd door een pakketdienst zal de bezorger namens jou tekenen op de terminal. Hier wordt altijd toestemming voor gevraagd.
  • Als het een drempellevering (zonder aanvullende installatiediensten) door een EP:Winkel betreft wordt je bestelling voor de deur gezet, zodat je deze zelf naar binnen kunt brengen. Uiteraard controleren we of je thuis bent.
  • ​Bij installatie bij je thuis pakken onze medewerkers het apparaat/product buiten uit (mits het droog is) en inspecteren het op schade. Vervolgens neemt de medewerker afstand en kun jij het apparaat inspecteren. De medewerker brengt het apparaat naar de gewenste locatie en installeert het. Hierbij vragen we je om niet in dezelfde ruimte aanwezig te zijn.

Beste EP:Klant,

Helaas zijn onze winkels even dicht, maar uiteraard bezorgen we gewoon bestellingen en is het mogelijk om bestellingen af te halen (Click&Collect), te laten bezorgen of reparaties uit te laten voeren. Uiteraard houden we ons hierbij aan alle maatregelen voor ieders veiligheid.

Bezorgen, afhalen en repareren

Natuurlijk is EP.nl 24/7 open voor bestellingen, en blijven wij en onze winkels je waar we kunnen tot dienst. We bezorgen en installeren nog steeds apparaten bij je thuis en we bezorgen ook kleine artikelen, zoals waterkokers en stofzuigerzakken. Ook kun je je bestelling aan de deur af komen halen.
Daarnaast kunnen producten ook gerepareerd worden. Onze winkels zijn gewoon telefonisch bereikbaar voor vragen. Bijvoorbeeld over producten, reparaties of iets anders. Vind hier een winkel en hun contactgegevens of kijk onder 'Contact' op de website van de winkel zelf.

Bereikbaar voor het beste advies op maat

Wij helpen je graag, ook op afstand! Heb je moeite met kiezen of weet je niet zeker welk product het beste bij jou past? Vraag onze specialisten om een advies op maat. Zo koop je altijd het juiste product. Neem per telefoon, WhatsApp, videobellen of e-mail contact op met je lokale EP:Ondernemer. Wij helpen je graag!